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2025.11.26 インマルサットメンテナンス

インマルサット・計画-メンテナンス 2025年11月26日 00時15分


メンテナンス – New

BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband

参照番号

10083


詳細

カテゴリー

計画中

サービス

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

海域

APAC (4F2) 143.5E; EMA (AF1) 25E; IOE (6F1) 83.8E; AMER (4F3) 98W;

影響

メッセージに詳述;

原因

計画メンテナンス

開始時刻(UTC):

04-Dec-2025 12:00

終了予定時刻(UTC):

04-Dec-2025 15:00


Viasat + Inmarsatでは、継続的な改善努力の一環として、近日中に予定されているメンテナンスについてお知らせいたします。
アクティビティの詳細とスケジュールは以下の通りです。

アクティビティ:Update Route Reflector Cluster-ID in NYC and STI
参照:CHG0086436
影響を受けるサービス:GX、BGAN、SB-S 1.0、SB-S 2.0、Classic Aero、NexusWave、ニューヨーク MMP に接続しているすべての BGAN 顧客
影響を受けるカバレッジ:IOW/IOR
開始時刻:04/12/2025 12:00 UTC
終了時刻:04/12/2025 15:00 UTC
単一または複数の障害とその期間:単一の停電 1 回 x 3 分
サービスに影響:ルーターのアップグレード中、NYC/Staten Island CDC の顧客トラフィックに短時間の中断が発生する可能性があります。
影響を受ける端末:GX、BGAN、SB-S 1.0、SB-S 2.0、CA、GSPS。
ユーザーが必要とする措置:30分以上経過しても正常に通信が行われない場合は、端末の再起動を行ってください。

この度のサービス停止によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。

よろしくお願いいたします、

インマルサット・ソリューションズ


このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。


MAINTENANCE New

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Reference Number:

10083


Details:

Category:

PLANNED

Service(s):

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Ocean Region:

APAC (4F2) 143.5E; EMEA (AF1) 25E; IOE (6F1) 83.8E; AMER (4F3) 98W;

Impact:

Detailed in the message;

Cause:

Planned Maintenance

Start Time(UTC):

04-Dec-2025 12:00

Estimated End Time(UTC):

04-Dec-2025 15:00


Viasat + Inmarsat, would like to advise you of the forthcoming planned maintenance as part of our continuous improvement efforts.
The details and timeline of the activity are reported below.

Activity: Update Route Reflector Cluster-ID in NYC and STI
Reference: CHG0086436
Services affected: GX, BGAN, SB-S 1.0, SB-S 2.0, Classic Aero, NexusWave, All BGAN customers connected to New York MMP
Impacted coverage: IOW/IOR
Start time: 04/12/2025 12:00 UTC
End time: 04/12/2025 15:00 UTC
Single or multiple outage(s) and duration(s): Single outages 1 x 3 minutes
Service impact: Customer traffic on NYC/Staten Island CDC may experience brief interruptions during router upgrade.
Terminal affected: GX, BGAN, SB-S 1.0, SB-S 2.0,CA, GSPS.
Actions needed by user: If the terminal does not acquire successfully within 30 minutes after activity, please proceed to restart it.

We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.

Regards,

Inmarsat Solutions

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