メンテナンス – New
BGAN、FleetBroadband、GSPS(IsatPhone)、SwiftBroadband
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参照番号 |
10057 |
詳細
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カテゴリー |
計画中 |
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サービス |
BGAN, FleetBroadband, GSPS (IsatPhone), SwiftBroadband |
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海域 |
すべて |
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影響 |
メッセージに詳述; |
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原因 |
計画メンテナンス |
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開始時間(UTC): |
03-Nov-2025 12:00 |
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終了予定時刻(UTC): |
03-Nov-2025 15:00 |
お客様各位,
Viasat + Inmarsat, 継続的な改善努力の一環として、近日中に予定されているメンテナンスについてお知らせいたします。
アクティビティの詳細とスケジュールは以下の通りです。
アクティビティ:ハワイとブルムのルーター間の BGP ピアリングの停止
参照:CHG0085696
影響を受けるサービス:BGAN/FB/SB/SB-S 1.0/SB-S 2.0、IDP、GSPS
影響を受けるカバレッジ:Paumalu または Burum にシングルホームしているユーザーの全 OR
開始時刻:03/11/2025 12:00 UTC
終了時刻:03/11/2025 15:00 UTC
単一または複数の停電とその期間:単一停止、最大 3 分
サービスへの影響:顧客のトラフィックは、BGP のコンバージェンス中に短時間の中断または中断を経験する可能性がある
影響を受ける端末:BGAN、SB-S 1.0、SB-S 2.0、CA、IDP
ユーザーが必要とする措置:活動後30分以内に正常に取得できない場合は、端末の再起動を進めてください。
この度のサービス停止によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。
よろしくお願いいたします、
インマルサット・ソリューションズ
このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。
MAINTENANCE – New
BGAN, FleetBroadband, GSPS (IsatPhone), SwiftBroadband
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Reference Number: |
10057 |
Details:
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Category: |
PLANNED |
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Service(s): |
BGAN, FleetBroadband, GSPS (IsatPhone), SwiftBroadband |
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Ocean Region: |
ALL; |
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Impact: |
Detailed in the message; |
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Cause: |
Planned Maintenance |
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Start Time(UTC): |
03-Nov-2025 12:00 |
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Estimated End Time(UTC): |
03-Nov-2025 15:00 |
Dear Customer,
Viasat + Inmarsat, would like to advise you of the forthcoming planned maintenance as part of our continuous improvement efforts.
The details and timeline of the activity are reported below.
Activity: Shutdown BGP peering between Hawaii and Burum routers
Reference: CHG0085696
Services affected: BGAN/FB/SB/SB-S 1.0/SB-S 2.0, IDP, GSPS
Impacted coverage: All OR for users single homed in Paumalu or Burum
Start time: 03/11/2025 12:00 UTC
End time: 03/11/2025 15:00 UTC
Single or multiple outage(s) and duration(s): Single outage, up to 3 minutes
Service impact: Customer traffic may experience brief interruptions or disruptions during BGP convergence
Terminal affected: BGAN, SB-S 1.0, SB-S 2.0,CA, IDP
Actions needed by user: If the terminal does not acquire successfully within 30 minutes after activity, please proceed to restart it.
We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.
Regards,
Inmarsat Solutions
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