メンテナンス – New
BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband
|
参照番号 |
10056 |
詳細
|
カテゴリー |
計画中 |
|
サービス |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
|
海域 |
アメリカ (4F3) 98W; |
|
影響 |
メッセージに詳細が記載されている; |
|
原因 |
計画メンテナンス |
|
開始時刻(UTC): |
12-Nov-2025 12:00 |
|
終了予定時刻(UTC): |
12-Nov-2025 19:00 |
お客様各位
Viasat + Inmarsatでは、継続的な改善活動の一環として、近日中に計画的なメンテナンスを実施することをお知らせいたします。
詳細とスケジュールは以下の通りです。
活動内容NY
のプライマリスイッチ交換 リファレンスCHG0085547
影響を受けるサービス:GX、BGAN/FB/SB、FX、NexusWave
影響を受けるカバレッジ:NY Homed BGAN/FB/SB/SB-S 1.0/SB-S 2.0、NY Homed FX/GX、NY Homed NexusWave – Brownfield のみ、NY Homed G2 BGAN/GX/FX の AMER 地域
開始時間:12/11/2025, 12:00 UTC
終了時間:12/11/2025, 19:00 UTC
単一または複数の停電および期間:
サービスへの影響:全端末で2回、それぞれ5分以内の停止が発生します。
影響を受ける端末:
ユーザーが必要とするアクション:15分経っても取得できない場合は、端末を再起動してください。
このサービス中断によりご迷惑をおかけしたことをこの場を借りてお詫び申し上げます。
よろしくお願いいたします、
インマルサット・ソリューションズ
このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。
MAINTENANCE – New
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband
|
Reference Number: |
10056 |
Details:
|
Category: |
PLANNED |
|
Service(s): |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
|
Ocean Region: |
AMER (4F3) 98W; |
|
Impact: |
Detailed in the message; |
|
Cause: |
Planned Maintenance |
|
Start Time(UTC): |
12-Nov-2025 12:00 |
|
Estimated End Time(UTC): |
12-Nov-2025 19:00 |
Dear Customer,
Viasat + Inmarsat, would like to advise you of the forthcoming planned maintenance as part of our continuous improvement efforts.
The details and timeline of the activity are reported below.
Activity: Primary Switch Replacement for NY
Reference: CHG0085547
Services affected: GX, BGAN/FB/SB, FX, NexusWave
Impacted coverage: AMER region for NY homed BGAN/FB/SB/SB-S 1.0/SB-S 2.0, NY Homed FX/GX, NY Homed NexusWave – Brownfield only, NY Homed G2 BGAN/GX/FX
Start time: 12/11/2025, 12:00 UTC
End time: 12/11/2025, 19:00 UTC
Single or multiple outage(s) and duration(s): 2 outages, up to 5 minute each.
Service impact: All terminals will drop two times for less than 5 minute each.
Terminal(s) affected: All terminals.
Actions needed by user: Restart terminal if it doesn’t acquire after 15 minutes.
We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.
Regards,
Inmarsat Solutions
_______________________________________________
This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it. You may unsubscribe from these alerts via the Inmarsat Solutions Gateway or by contacting GlobalCustomerSupport@inmarsat.com