メンテナンス – New
BGAN、FleetBroadband、GSPS(IsatPhone)、SwiftBroadband
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参照番号 |
10055 |
詳細
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カテゴリー |
計画中 |
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サービス |
BGAN, FleetBroadband, GSPS (IsatPhone), SwiftBroadband |
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海域 |
すべて |
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影響 |
メッセージに詳述; |
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原因 |
計画メンテナンス |
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開始時間(UTC): |
03-Nov-2025 09:00 |
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終了予定時刻(UTC): |
03-Nov-2025 14:00 |
Viasat + Inmarsatは、顧客サービス向上の一環として、エンジニアがトランスポートネットワーク機器のファームウェアをアップグレードする予定です。スケジュールとサービスへの影響は以下の通りです。
Activity:Amsterdam transport network firmware upgrade
参照:CHG0085597
影響を受けるサービスGX、BGAN、SB-S 1.0、SB-S 2.0、Classic Aero、Global Isatphone Pro、Nexuswave、ABU、EAN、IRIS
影響を受ける地域:アムステルダム CDC 経由でホストされている GX、CA、BGAN の全地域
開始時刻:03/11/2025 09:00 UTC
終了時刻03/11/2025 14:00 UTC
単一または複数の障害および期間:
サービスへの影響:?各ルーティングエンジンスイッチで最大 5 分間のトラフィックへの影響
影響を受ける端末:すべて
ユーザーが必要とするアクション:?15分経っても接続できない場合は、端末を再起動してください。
この場を借りて、この活動によりご迷惑をおかけしたことをお詫び申し上げます。この件に関しまして、ご不明な点がございましたら、カスタマー・サービス・チーム(Eメール:to?globalcustomersupport@viasat.com?or、電話:+44 (0) 207 728 1300)までご連絡ください。
日付の形式はすべてdd/mm/yyyy hh:mm UTCです。
この度のサービス停止によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。
よろしくお願いいたします、
インマルサット・ソリューションズ
このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。
MAINTENANCE – New
BGAN, FleetBroadband, GSPS (IsatPhone), SwiftBroadband
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Reference Number: |
10055 |
Details:
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Category: |
PLANNED |
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Service(s): |
BGAN, FleetBroadband, GSPS (IsatPhone), SwiftBroadband |
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Ocean Region: |
ALL; |
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Impact: |
Detailed in the message; |
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Cause: |
Planned Maintenance |
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Start Time(UTC): |
03-Nov-2025 09:00 |
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Estimated End Time(UTC): |
03-Nov-2025 14:00 |
Viasat + Inmarsat would like to advise you of the forthcoming planned maintenance, as part of customer service improvements our engineers will upgrade the firmware to the transport network equipment. The scheduling and impact on services are reported below.
Activity: Amsterdam transport network firmware upgrade
Reference: CHG0085597
Services Affected: GX, BGAN, SB-S 1.0, SB-S 2.0, Classic Aero, Global Isatphone Pro, Nexuswave, ABU, EAN, IRIS
Impacted coverage: All regions for GX, CA, BGAN hosted via the Amsterdam CDC
Start time: 03/11/2025 09:00 UTC
End time03/11/2025 14:00 UTC
Single or multiple outage(s) & duration(s): Multiple, 2 outages up to 5 minutes each.
Service Impact:?Traffic impact of up to 5 minutes at each routing engine switch.
Terminal affected: All
Actions needed by user:? Restart terminal if it doesn’t connect after 15 minutes.
I would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this activity may cause. Should you wish to discuss this matter further or opt out of receiving future notifications please do not hesitate to contact the customer service team either by email to?globalcustomersupport@viasat.com?or via telephone on +44 (0) 207 728 1300.
All date formats are in dd/mm/yyyy hh:mm UTC
We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.
Regards,
Inmarsat Solutions
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