メンテナンス – New
BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband
|
参照番号 |
10052 |
詳細
|
カテゴリー |
計画中 |
|
サービス |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
|
海域 |
すべて |
|
影響 |
すべて |
|
原因 |
計画メンテナンス |
|
開始時間(UTC): |
05-Nov-2025 08:00 |
|
終了予定時刻(UTC): |
05-Nov-2025 15:00 |
アクティビティISOL POP QoE Project – AMS Primary Core & Services Switch Replacement
参照:CHG0085467
影響を受けるサービス:すべての AMS ホームドラフィック。FX Retail (FER, NX Brownfield, INSD), AMS Homed G2-VAR (GX+BGAN), AMS Homed Standalone BGAN (Stratos/Xantic)
影響を受けるカバレッジ:全地域
開始時刻:05/11/2025, 08:00 UTC
終了時刻:05/11/2025, 15:00 UTC
単一または複数の停電と継続時間: 最大 1 分間の複数停止
サービスへの影響:ルーティングの再コンバージョンを行うため、ユーザーは最大 1 分の短時間の停止に見舞われる可能性がある
影響を受ける端末: FX および BGAN 端末:FXおよびBGAN端末
ユーザーが必要とする措置:15分経っても復旧しない場合は、端末を再起動してください。
この度のサービス中断によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。
よろしくお願いいたします、
インマルサット・ソリューションズ
このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。
MAINTENANCE – New
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband
|
Reference Number: |
10052 |
Details:
|
Category: |
PLANNED |
|
Service(s): |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
|
Ocean Region: |
ALL; |
|
Impact: |
All; |
|
Cause: |
Planned Maintenance |
|
Start Time(UTC): |
05-Nov-2025 08:00 |
|
Estimated End Time(UTC): |
05-Nov-2025 15:00 |
Activity: ISOL POP QoE Project – AMS Primary Core & Services Switch Replacement
Reference: CHG0085467
Services affected: All AMS Homed traffic. FX Retail (FER, NX Brownfield, INSD), AMS Homed G2-VAR (GX+BGAN), AMS Homed Standalone BGAN (Stratos/Xantic)
Impacted coverage: All regions
Start time: 05/11/2025, 08:00 UTC
End time: 05/11/2025, 15:00 UTC
Single or multiple outage(s) and duration(s): Multiple outages of up to 1 minute
Service impact: Users may encounter a short hit, up to 1 minute, as routing reconverges
Terminal affected: FX and BGAN terminals
Actions needed by user: Restart terminal if it doesn’t acuire after 15 minutes.
We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.
Regards,
Inmarsat Solutions
_______________________________________________
This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it. You may unsubscribe from these alerts via the Inmarsat Solutions Gateway or by contacting GlobalCustomerSupport@inmarsat.com