メンテナンス – New
BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband
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参照番号 |
10051 |
詳細
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カテゴリー |
計画中 |
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サービス |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
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海域 |
APAC (4F2) 143.5E; |
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影響 |
1分未満のサービス中断 |
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原因 |
計画メンテナンス |
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開始時間(UTC): |
30-Oct-2025 18:00 |
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終了予定時刻(UTC): |
30-Oct-2025 21:00 |
お客様各位
Viasat + Inmarsat では、継続的な改善活動の一環として、近日中に計画的なメンテナンスを実施いたします。
詳細とスケジュールは以下の通りです。
アクティビティ
参照:CHG0085604
影響を受けるサービスBGAN/FB/SB/SB-S 1.0/SB-S 2.0
影響を受けるカバレッジ:APAC
開始時間:30/10/2025, 18:00 UTC
終了時刻:30/10/2025, 21:00 UTC
単一または複数の停電と期間:
サービスへの影響:エンハンスト・サイト・スイッチ(ESS)は、メンテナンス時間内において、各ユーザー端末のサービス停止時間を1分以内に抑えます。端末ごとの中断は1回のみですが、端末の数が限られている場合、ネットワークの再接続に長時間を要する可能性があります。
状況によっては、この地域に再接続できなかった端末が、利用可能な場合は別の地域に切り替えることがあります。
影響を受ける端末:
ユーザーが必要とするアクション:15分経っても再接続できない場合は、端末を再起動してください。
この度のサービス中断によりご迷惑をおかけしたことをお詫び申し上げます。
よろしくお願いいたします、
インマルサット・ソリューションズ
このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。
MAINTENANCE – New
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband
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Reference Number: |
10051 |
Details:
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Category: |
PLANNED |
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Service(s): |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
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Ocean Region: |
APAC (4F2) 143.5E; |
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Impact: |
Service interruption below 1 minute; |
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Cause: |
Planned Maintenance |
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Start Time(UTC): |
30-Oct-2025 18:00 |
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Estimated End Time(UTC): |
30-Oct-2025 21:00 |
Dear Customer,
Viasat + Inmarsat, would like to advise you of the forthcoming planned maintenance as part of our continuous improvement efforts.
The details and timeline of the activity are reported below.
Activity: Site switchover APAC.
Reference: CHG0085604
Services affected: BGAN/FB/SB/SB-S 1.0/SB-S 2.0
Impacted coverage: APAC
Start time: 30/10/2025, 18:00 UTC
End time: 30/10/2025, 21:00 UTC
Single or multiple outage(s) and duration(s): Single, up to 1 minute.
Service impact: The Enhanced Site Switch (ESS) will keep the service interruption for each user terminal to below 1 minute within the maintenance window. Although the expected interruption per terminal is single, a limited number of terminals could require a longer period of time to re-acquire the network.
In some circumstances terminals that fail to rejoin this region may switch to another if available.
Terminal affected: All terminals.
Actions needed by user: Restart the terminal if it doesn’t acquire after 15 minutes.
We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.
Regards,
Inmarsat Solutions
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