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2025.10.15 インマルサットメンテナンス

インマルサット・計画-メンテナンス 2025年10月15日 00時32分


メンテナンス – New

BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband

参照番号

10045


詳細

カテゴリー

計画中

サービス

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

海域

EMA (AF1) 25E;

影響

すべて

原因

計画メンテナンス

開始時間(UTC):

21-Oct-2025 21:00

終了予定時刻(UTC):

21-10-2025 23:59


アクティビティサイト切り替え EMEA
参照:CHG0085429
影響を受けるサービス:BGAN、BGAN M2M、FB、SB、SB-S 1.0、SB-S 2.0/IRIS
影響を受けるカバレッジ:EMEA
開始時刻:21/10/2025、21:00 UTC
終了時刻:21/10/2025、23:59 UTC
単一または複数の障害および期間:
サービスへの影響:拡張サイトスイッチ(ESS)は、メンテナンスウィンドウ内で各ユーザー端末のサービス中断を1分以内に抑えます。端末1台あたりの中断時間は1分間ですが、端末の台数が限られている場合は、ネットワークの再接続に長時間を要する場合があります。
状況によっては、このリージョンに再接続できない端末は、利用可能な場合は別のリージョンに切り替わる可能性があります。
影響を受ける端末:
ユーザーが必要とするアクション:15 分経っても再接続されない場合は、端末を再起動してください。

このサービスの中断によりご迷惑をおかけしたことをこの場を借りてお詫び申し上げます。

よろしくお願いいたします、

インマルサット・ソリューションズ


このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。


MAINTENANCE New

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Reference Number:

10045


Details:

Category:

PLANNED

Service(s):

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Ocean Region:

EMEA (AF1) 25E;

Impact:

All;

Cause:

Planned Maintenance

Start Time(UTC):

21-Oct-2025 21:00

Estimated End Time(UTC):

21-Oct-2025 23:59


Activity: Site switchover EMEA
Reference: CHG0085429
Services affected: BGAN, BGAN M2M, FB, SB, SB-S 1.0, SB-S 2.0/IRIS
Impacted coverage: EMEA
Start time: 21/10/2025, 21:00 UTC
End time: 21/10/2025, 23:59 UTC
Single or multiple outage(s) and duration(s): Single, up to 1 minute.
Service impact: The Enhanced Site Switch (ESS) will keep the service interruption for each user terminal to below 1 minute within the maintenance window. Although the expected interruption per terminal is single, a limited number of terminals could require a longer period of time to re-acquire the network.
In some circumstances terminals that fail to rejoin this region may switch to another if available.
Terminal(s) affected: All terminals.
Actions needed by user: Restart the terminal if it doesn’t acquire after 15 minutes.

We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.

Regards,

Inmarsat Solutions

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This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it. You may unsubscribe from these alerts via the Inmarsat Solutions Gateway or by contacting GlobalCustomerSupport@inmarsat.com

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