メンテナンス – 解決
BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband
参照番号 |
10023 |
詳細
カテゴリー |
計画中 |
サービス |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
海域 |
APAC (4F2) 143.5E; |
影響 |
1分未満のサービス中断 |
原因 |
計画メンテナンス |
開始時刻(UTC): |
2025年9月22日 18:00 |
終了時刻(UTC) |
9月22日 20:58 |
9月22日(月)18:00頃より実施しておりましたメンテナンスは終了いたしました。
ご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。
よろしくお願いいたします、
インマルサット・ソリューションズ
____________________________________
このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。
MAINTENANCE – Resolution
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband
Reference Number: |
10023 |
Details:
Category: |
PLANNED |
Service(s): |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
Ocean Region: |
APAC (4F2) 143.5E; |
Impact: |
Service interruption below 1 minute; |
Cause: |
Planned Maintenance |
Start Time(UTC): |
22-Sep-2025 18:00 |
End Time(UTC) |
22-Sep-2025 20:58 |
Please be advised that the service interruption of the above services has been resolved.
We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption has caused.
Regards,
Inmarsat Solutions
_______________________________________________
This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it. You may unsubscribe from these alerts via the Inmarsat Solutions Gateway or by contacting GlobalCustomerSupport@inmarsat.com