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2025.09.22 インマルサットメンテナンス

インマルサット・計画-メンテナンス 2025年09月22日 23時59分


メンテナンス – New

BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband

参照番号

10027


詳細

カテゴリー

計画中

サービス

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

海域

EMA (AF1) 25E;

影響

影響なし;

原因

計画メンテナンス

開始時間(UTC):

23-Sep-2025 11:00

終了予定時刻(UTC):

23-Sep-2025 22:00


お客様各位

Viasat + Inmarsat では、継続的な改善活動の一環として、近日中に計画的なメンテナンスを実施いたします。

内容は以下の通りです:RFS1 LAN SW および DCN Lan スイッチのメディアコンバータの再起動と交換
参照:CHG0084736
影響を受けるサービス:BGAN、リース、Classic-Aero
影響を受けるカバレッジ: EMEA 地域
開始時刻:23/09/2025、11:00 UTC
終了時刻:23/09/2025、22:00 UTC
単一または複数の障害および期間:サービスの中断は予想されませんが、Classic Aero のサービスが低下する可能性があります。
サービスへの影響:Classic Aero。
影響を受けるターミナル:Classic Aero
ユーザーが必要とする措置:特に必要ありません。端末は自動的に復旧します。

この度のサービス停止によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。

よろしくお願いいたします、

インマルサット・ソリューションズ

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This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it.インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。


MAINTENANCE New

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Reference Number:

10027


Details:

Category:

PLANNED

Service(s):

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Ocean Region:

EMEA (AF1) 25E;

Impact:

No impact expected;

Cause:

Planned Maintenance

Start Time(UTC):

23-Sep-2025 11:00

Estimated End Time(UTC):

23-Sep-2025 22:00


Dear Customer,

Viasat + Inmarsat, would like to advise you of the forthcoming planned maintenance as part of our continuous improvement efforts.

The details and timeline of the activity are reported below.

Activity: Reboot and replace Media converter on RFS1 LAN SW and DCN Lan switch
Reference: CHG0084736
Services affected: BGAN, Leases, Classic-Aero
Impacted coverage: EMEA region
Start time: 23/09/2025, 11:00 UTC
End time: 23/09/2025, 22:00 UTC
Single or multiple outage(s) and duration(s): No service interruptions are anticipated, however there is a possibility of a potential degradation of Classic Aero services.
Service impact: Classic Aero.
Terminal affected: Classic Aero
Actions needed by user: None. Terminals will automatically recover.

We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.

Regards,

Inmarsat Solutions

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This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it. You may unsubscribe from these alerts via the Inmarsat Solutions Gateway or by contacting GlobalCustomerSupport@inmarsat.com

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