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2025.09.04 インマルサットメンテナンス

インマルサット・計画-メンテナンス 2025年09月04日 21時49分


メンテナンス – New

BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband

参照番号

10012


詳細

カテゴリー

計画中

サービス

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

海域

APAC (4F2) 143.5E;

影響

1分未満のサービス中断

原因

緊急メンテナンス

開始時間(UTC):

09-Sep-2025 18:00

終了予定時刻(UTC):

09-Sep-2025 19:00


お客様各位
Viasat + Inmarsat より、近日中に実施される緊急メンテナンスについてお知らせいたします。
アクティビティの詳細とスケジュールは以下の通りです。
アクティビティ: 4F2 APAC BGAN Traffic Restart
リファレンス:CHG0084487
影響を受けるサービス:BGAN、BGAN M2M、FB、SB、SB-S 1.0、SB-S 2.0
影響を受けるカバレッジ:APAC
開始時刻:09/09/2025、18:00 UTC
終了時刻:09/09/2025、19:00 UTC
単一または複数の停止とその期間:単一、5 分間
サービスへの影響:活動中、すべてのユーザーがAPACからドロップします。重複するカバレッジ内にあるモバイル端末は、EMEAまたはIOEリージョンに移動する可能性があります。固定端末は 5 分間影響を受け、その後自動的にネットワークに参加する。
影響を受ける端末:すべて
ユーザーが必要とするアクション:15 分経過しても取得できない場合は、端末を再起動してください。

この度のサービス中断によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。

よろしくお願いいたします、

インマルサット・ソリューションズ


このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。


MAINTENANCE New

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Reference Number:

10012


Details:

Category:

PLANNED

Service(s):

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Ocean Region:

APAC (4F2) 143.5E;

Impact:

Service interruption below 1 minute;

Cause:

EMERGENCY MAINTENANCE

Start Time(UTC):

09-Sep-2025 18:00

Estimated End Time(UTC):

09-Sep-2025 19:00


Dear Customer,
Viasat + Inmarsat would like to advise you of the forthcoming emergency maintenance activity.
The details and timeline of the activity are reported below.
Activity: 4F2 APAC BGAN Traffic Restart
Reference: CHG0084487
Services affected: BGAN, BGAN M2M, FB, SB, SB-S 1.0, SB-S 2.0
Impacted coverage: APAC
Start time: 09/09/2025, 18:00 UTC
End time: 09/09/2025, 19:00 UTC
Single or multiple outage(s) and duration(s): Single, 5 mins
Service impact: All users will drop from APAC during the activity. Mobile terminals that are located within overlapping coverage may move to EMEA or IOE regions. Fixed terminals will be impacted for 5 mins and automatically join the network thereafter.
Terminal affected: All
Actions needed by user: Restart the terminal if it doesn’t acquire after 15 minutes.

We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.

Regards,

Inmarsat Solutions

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This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it. You may unsubscribe from these alerts via the Inmarsat Solutions Gateway or by contacting GlobalCustomerSupport@inmarsat.com

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