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2025.08.13 インマルサットメンテナンス

インマルサット・計画-メンテナンス 2025年08月13日 01時16分


メンテナンス – New

BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband

参照番号

10004


詳細

カテゴリー

計画中

サービス

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

海域

すべて

影響

メッセージに詳細;

原因

計画メンテナンス

開始時間(UTC):

20-Aug-2025 12:00

終了予定時刻(UTC):

20-Aug-2025 15:00



アクティビティの詳細とスケジュールは以下の通りです:

アクティビティ:ISOL NY POP Fortigate ファイアウォールの交換/アップグレード
参照:CHG0083591
影響を受けるサービス:NY ホームのリテール BGAN/FB/SB、NY ホームのリテール FX/FER、NY ホームの NexusWave(ブラウンフィールドのみ)、NY ホームの G2
影響を受けるカバレッジ:すべてのオーシャン地域について、NY にホーミングされた端末
開始時間:20/08/2025, 12:00 UTC
終了時間:20/08/2025, 15:00 UTC
単一または複数の停電とその期間:
サービスへの影響:トラフィックはプライマリ・ファイアウォールからバックアップ・ファイアウォールへと切り替わる。
影響を受ける端末:ホームPOPにNYを使用している全ての端末
ユーザーが必要とするアクション:

日付はすべて dd/mm/yyyy hh:mm UTC で表示されます。

この度のサービス停止によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。

よろしくお願いいたします、

インマルサット・ソリューションズ


このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。


MAINTENANCE New

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Reference Number:

10004


Details:

Category:

PLANNED

Service(s):

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Ocean Region:

ALL;

Impact:

Detailed in the message;

Cause:

Planned Maintenance

Start Time(UTC):

20-Aug-2025 12:00

Estimated End Time(UTC):

20-Aug-2025 15:00


Viasat would like to advise you of the upcoming planned maintenance as part of our continuous improvement efforts.
The details and timeline of the activity are reported below:

Activity: Replace/upgrade ISOL NY POP Fortigate firewalls
Reference: CHG0083591
Services affected: NY homed retail BGAN/FB/SB, NY Homed Retail FX/FER, NY Homed NexusWave (Brownfield only), NY Homed G2
Impacted coverage: Terminals homed to NY for all Ocean regions
Start time: 20/08/2025, 12:00 UTC
End time: 20/08/2025, 15:00 UTC
Single or multiple outage(s) and duration(s): Multiple, 2 outages of up to 1 minute each.
Service impact: Traffic will be switched from the primary firewall towards the backup firewall and back.
Terminal(s) affected: All terminals using NY for their home POP
Actions needed by user: Restart the terminal if it does not acquire after 15 minutes

All date formats are in dd/mm/yyyy hh:mm UTC

We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.

Regards,

Inmarsat Solutions

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This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it. You may unsubscribe from these alerts via the Inmarsat Solutions Gateway or by contacting GlobalCustomerSupport@inmarsat.com

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