logo
CONTACT
お知らせ NEWS
2025.09.11 インマルサットメンテナンス

インマルサット・計画外-サービス低下-新規 2025年09月11日 02時45分


デグレード・サービス – 解決策

BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband

参照番号

10017


詳細

カテゴリー

アンプラン

サービス

サービス: BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

海域

ioe (6f1) 83.8e;

影響

すべて

原因

調査中

開始時刻(UTC):

2025年9月10日 16:07

終了時刻(UTC)

9月10日 17:32


上記サービスにおけるサービス低下は解消いたしました。

この度のサービス停止によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。

よろしくお願いいたします、

インマルサット・ソリューションズ


このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。


DEGRADED SERVICE – Resolution

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Reference Number:

10017


Details:

Category:

UNPLANNED

Service(s):

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Ocean Region:

IOE (6F1) 83.8E;

Impact:

All;

Cause:

Under Investigation

Start Time(UTC):

10-Sep-2025 16:07

End Time(UTC)

10-Sep-2025 17:32


Please be advised that the service degradation of the above services has been resolved.

We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption has caused.

Regards,

Inmarsat Solutions

_______________________________________________
This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it. You may unsubscribe from these alerts via the Inmarsat Solutions Gateway or by contacting GlobalCustomerSupport@inmarsat.com

Back
お見積りはこちら