デグレード・サービス – 解決策
BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband
参照番号 |
10008 |
詳細
カテゴリー |
アンプラン |
サービス |
サービス: BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
海域 |
EMA (AF1) 25E; |
影響 |
すべて |
原因 |
調査中 |
開始時刻(UTC): |
19-Aug-2025 13:04 |
終了時刻(UTC) |
2025年8月19日 13:21 |
上記のサービス中断は解消されました。
サービス停止によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。
よろしくお願いいたします、
インマルサット・ソリューションズ
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This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it.インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。
DEGRADED SERVICE – Resolution
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband
Reference Number: |
10008 |
Details:
Category: |
UNPLANNED |
Service(s): |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
Ocean Region: |
EMEA (AF1) 25E; |
Impact: |
All; |
Cause: |
Under Investigation |
Start Time(UTC): |
19-Aug-2025 13:04 |
End Time(UTC) |
19-Aug-2025 13:21 |
Please be advised that the service interruption of the above services has been resolved.
We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption has caused.
Regards,
Inmarsat Solutions
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