デグレード・サービス – New
BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband
参照番号 |
10006 |
詳細
カテゴリー |
アンプラン |
サービス |
サービス: BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
海域 |
APAC (4F2) 143.5E; AMER (4F3) 98W; |
影響 |
全て |
原因 |
調査中 |
開始時間(UTC): |
15-Aug-2025 22:14 |
終了予定時刻(UTC): |
未定 |
現在、この問題について調査中であり、詳細が分かり次第、最新情報をお知らせいたします。
この度のサービス停止によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。
よろしくお願いいたします、
インマルサット・ソリューションズ
このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。
DEGRADED SERVICE – New
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband
Reference Number: |
10006 |
Details:
Category: |
UNPLANNED |
Service(s): |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
Ocean Region: |
APAC (4F2) 143.5E; AMER (4F3) 98W; |
Impact: |
All; |
Cause: |
Under Investigation |
Start Time(UTC): |
15-Aug-2025 22:14 |
Estimated End Time(UTC): |
To be advised |
Please be advised we are experiencing an unplanned degradation of the above services.
We are currently investigating this issue and will send you an update as soon as we have more information.
We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.
Regards,
Inmarsat Solutions
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