デグレード・サービス – 解決策
BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband
参照番号 |
10002 |
詳細
カテゴリー |
アンプラン |
サービス |
サービス: BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
海域 |
EMA (AF1) 25E; |
影響 |
回線およびパケット交換 |
原因 |
調査中 |
開始時刻(UTC) |
06-Aug-2025 18:30 |
終了時刻(UTC) |
2025年8月6日 19:02 |
上記のサービス中断は解消されました。
ご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。
よろしくお願いいたします、
インマルサット・ソリューションズ
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DEGRADED SERVICE – Resolution
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband
Reference Number: |
10002 |
Details:
Category: |
UNPLANNED |
Service(s): |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
Ocean Region: |
EMEA (AF1) 25E; |
Impact: |
Circuit and packet switched; |
Cause: |
Under Investigation |
Start Time(UTC): |
06-Aug-2025 18:30 |
End Time(UTC) |
06-Aug-2025 19:02 |
Please be advised that the service interruption of the above services has been resolved.
We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption has caused.
Regards,
Inmarsat Solutions
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