メンテナンス – New
BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband
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参照番号 |
10084 |
詳細
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カテゴリー |
計画中 |
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サービス |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
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海域 |
APAC (4F2) 143.5E; EMA (AF1) 25E; IOE (6F1) 83.8E; AMER (4F3) 98W; |
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影響 |
メッセージに詳述; |
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原因 |
計画メンテナンス |
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開始時刻(UTC): |
10-Dec-2025 21:00 |
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終了予定時刻(UTC): |
10-Dec-2025 23:59 |
Viasat + Inmarsatは、顧客サービス向上の一環として、エンジニアがトランスポートネットワーク機器のファームウェアをアップグレードする予定です。スケジュールとサービスへの影響は以下の通りです。
Activity:シドニー・トランスポート・ネットワーク・ファームウェアのアップグレード
参照:CHG0086381
影響を受けるサービスGX & BGAN MMP SYD CDC/MMP で接続可能な顧客
影響を受ける範囲:すべて
開始時刻:10/12/2025 21:00 UTC
終了時刻:10/12/2025 23:59 UTC
単一または複数の障害および期間:
サービスへの影響:各ルーティングエンジンスイッチで最大 5 分のトラフィック影響。
影響を受ける端末:すべて
ユーザーが必要とするアクション: 15分経っても接続できない場合は、端末を再起動してください。
この場を借りて、サービス中断によるご迷惑をお詫び申し上げます。
よろしくお願いいたします、
インマルサット・ソリューションズ
このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。
MAINTENANCE – New
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband
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Reference Number: |
10084 |
Details:
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Category: |
PLANNED |
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Service(s): |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
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Ocean Region: |
APAC (4F2) 143.5E; EMEA (AF1) 25E; IOE (6F1) 83.8E; AMER (4F3) 98W; |
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Impact: |
Detailed in the message; |
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Cause: |
Planned Maintenance |
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Start Time(UTC): |
10-Dec-2025 21:00 |
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Estimated End Time(UTC): |
10-Dec-2025 23:59 |
Viasat + Inmarsat would like to advise you of the forthcoming planned maintenance, as part of customer service improvements our engineers will upgrade the firmware to the transport network equipment. The scheduling and impact on services are reported below.
Activity: Sydney transport network firmware upgrade.
Reference: CHG0086381
Services Affected: GX & BGAN MMP Customers with connectivity in SYD CDC/MMP
Impacted coverage: All
Start time: 10/12/2025 21:00 UTC
End time: 10/12/2025 23:59 UTC
Single or multiple outage(s) & duration(s): Multiple, 2 outages of up to 5 minutes each.
Service Impact: Traffic impact of up to 5 minutes at each routing engine switch.
Terminal affected: All
Actions needed by user: Restart terminal if it doesn’t connect after 15 minutes.
We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.
Regards,
Inmarsat Solutions
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