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2025.10.27 インマルサットメンテナンス

インマルサット・計画-メンテナンス 2025年10月27日 21時29分


メンテナンス – New

BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband

参照番号

10053


詳細

カテゴリー

計画中

サービス

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

海域

すべて

影響

メッセージに詳しい;

原因

計画メンテナンス

開始時間(UTC):

04-Nov-2025 08:00

終了予定時刻(UTC):

04-Nov-2025 14:00


Viasat + Inmarsatでは、継続的な改善活動の一環として、近日中に予定されているメンテナンスについてお知らせいたします。
アクティビティの詳細とスケジュールは以下のとおりです。

アクティビティ:Junos ソフトウェアの新バージョンへのアップグレード
参照:CHG0085320
影響を受けるサービス:GX、BGAN/FB/SB/SB-S 1.0/SB-S 2.0/IRIS、Classic Aero、IDP、Nexus Wave、Global Isatphone Pro、EAN
影響を受ける範囲:アムステルダム CDC 経由でホストされている GX、CA、BGAN の全地域
開始時刻:04/11/2025 08:00 UTC
終了時刻:04/11/2025 14:00 UTC
単一または複数の障害とその期間:
サービスへの影響:メンテナンスの開始時と終了時にトラフィックがバックアップデバイスに移動するため、各1分間の停止が2回発生。
端末に影響あり:
ユーザーが必要とする措置:

この場をお借りして、この活動によりご迷惑をおかけしたことをお詫び申し上げます。
この件に関してさらにご相談されたい場合、または今後の通知を受け取らないようにされたい場合は、ご遠慮なくカスタマーサービスチームまで電子メールにてご連絡ください。globalcustomersupport@viasat.com

日付の形式はすべて dd/mm/yyyy hh:mm UTC です。

この度のサービス停止によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。

よろしくお願いいたします、

インマルサット・ソリューションズ


このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。


MAINTENANCE New

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Reference Number:

10053


Details:

Category:

PLANNED

Service(s):

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Ocean Region:

ALL;

Impact:

Detailed in the message;

Cause:

Planned Maintenance

Start Time(UTC):

04-Nov-2025 08:00

Estimated End Time(UTC):

04-Nov-2025 14:00


Viasat + Inmarsat, would like to advise you of the forthcoming planned maintenance as part of our continuous improvement efforts.
The details and timeline of the activity are reported below.

Activity: Upgrade Junos software version to a newer version
Reference: CHG0085320
Services affected: GX, BGAN/FB/SB/SB-S 1.0/SB-S 2.0/IRIS, Classic Aero, IDP, Nexus Wave, Global Isatphone Pro, EAN
Impacted coverage: All regions for GX, CA, BGAN hosted via the Amsterdam CDC
Start time: 04/11/2025 08:00 UTC
End time: 04/11/2025 14:00 UTC
Single or multiple outage(s) and duration(s): Multiple outages of 1 minute each.
Service impact: 2 outages of 1 minute each when the traffic moves to the backup device at the start and end of maintenance.
Terminal affected: Terminals will temporarily disconnect while traffic reconverges on the backup device.
Actions needed by user: None

I would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this activity may cause.
Should you wish to discuss this matter further or opt-out of receiving future notifications please do not hesitate to contact the customer service team either by email to globalcustomersupport@viasat.com

All date formats are in dd/mm/yyyy hh:mm UTC

We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.

Regards,

Inmarsat Solutions

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