メンテナンス – New
BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband
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参照番号 |
10048 |
詳細
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カテゴリー |
計画中 |
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サービス |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
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海域 |
アメリカ (4F3) 98W; |
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影響 |
メッセージに詳しい; |
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原因 |
計画メンテナンス |
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開始時刻(UTC): |
23-Oct-2025 08:00 |
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終了予定時刻(UTC): |
23-Oct-2025 11:00 |
お客様各位,
Viasat + Inmarsat, 継続的な改善努力の一環として、近日中に予定されているメンテナンスについてお知らせいたします。
アクティビティの詳細とスケジュールは以下の通りです。
アクティビティ:LTBBPE01/02 BGP ピアリング停止
参照:CHG0085100
影響を受けるサービス:BGAN/FBB/SBB、SB-S 1.0、SB-S 2.0、IDP、IoT Nano、Classic Aero
影響を受けるカバレッジ:BGAN AMER、IDP、Classic Aero AORE-AORW
単一または複数の障害とその期間:単一障害 1 回 x 3 分
サービスに影響:LTBBPE01/02 の顧客トラフィックは、BGP ピアリングのシャットダウン中に短時間の中断が発生する可能性があります。
影響を受ける端末:BGAN、SB-S 1.0、SB-S 2.0、CA、IDP
ユーザーが必要とする措置:活動後30分以内に端末が正常に取得されない場合は、端末の再起動を進めてください。
この度のサービス中断によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。
よろしくお願いいたします、
インマルサット・ソリューションズ
このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。
MAINTENANCE – New
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband
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Reference Number: |
10048 |
Details:
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Category: |
PLANNED |
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Service(s): |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
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Ocean Region: |
AMER (4F3) 98W; |
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Impact: |
Detailed in the message; |
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Cause: |
Planned Maintenance |
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Start Time(UTC): |
23-Oct-2025 08:00 |
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Estimated End Time(UTC): |
23-Oct-2025 11:00 |
Dear Customer,
Viasat + Inmarsat, would like to advise you of the forthcoming planned maintenance as part of our continuous improvement efforts.
The details and timeline of the activity are reported below.
Activity: LTBBPE01/02 BGP peering shutdown
Reference: CHG0085100
Services affected: BGAN/FBB/SBB, SB-S 1.0, SB-S 2.0, IDP, IoT Nano, Classic Aero
Impacted coverage: BGAN AMER, IDP, Classic Aero AORE-AORW
Single or multiple outage(s) and duration(s): Single outages 1 x 3 minutes
Service impact: Customer traffic on LTBBPE01/02 may experience brief interruptions during BGP peering shutdown
Terminal affected: BGAN, SB-S 1.0, SB-S 2.0,CA, IDP
Actions needed by user: If the terminal does not acquire successfully within 30 minutes after activity, please proceed to restart it.
We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.
Regards,
Inmarsat Solutions
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