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2025.10.18 インマルサットメンテナンス

インマルサット・計画-メンテナンス 2025年10月18日 06時00分


メンテナンス – New

BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband

参照番号

10048


詳細

カテゴリー

計画中

サービス

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

海域

アメリカ (4F3) 98W;

影響

メッセージに詳しい;

原因

計画メンテナンス

開始時刻(UTC):

23-Oct-2025 08:00

終了予定時刻(UTC):

23-Oct-2025 11:00


お客様各位,

Viasat + Inmarsat, 継続的な改善努力の一環として、近日中に予定されているメンテナンスについてお知らせいたします。

アクティビティの詳細とスケジュールは以下の通りです。

アクティビティ:LTBBPE01/02 BGP ピアリング停止

参照:CHG0085100

影響を受けるサービス:BGAN/FBB/SBB、SB-S 1.0、SB-S 2.0、IDP、IoT Nano、Classic Aero

影響を受けるカバレッジ:BGAN AMER、IDP、Classic Aero AORE-AORW

単一または複数の障害とその期間:単一障害 1 回 x 3 分

サービスに影響:LTBBPE01/02 の顧客トラフィックは、BGP ピアリングのシャットダウン中に短時間の中断が発生する可能性があります。

影響を受ける端末:BGAN、SB-S 1.0、SB-S 2.0、CA、IDP

ユーザーが必要とする措置:活動後30分以内に端末が正常に取得されない場合は、端末の再起動を進めてください。

この度のサービス中断によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。

よろしくお願いいたします、

インマルサット・ソリューションズ


このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。


MAINTENANCE New

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Reference Number:

10048


Details:

Category:

PLANNED

Service(s):

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Ocean Region:

AMER (4F3) 98W;

Impact:

Detailed in the message;

Cause:

Planned Maintenance

Start Time(UTC):

23-Oct-2025 08:00

Estimated End Time(UTC):

23-Oct-2025 11:00


Dear Customer,

Viasat + Inmarsat, would like to advise you of the forthcoming planned maintenance as part of our continuous improvement efforts.

The details and timeline of the activity are reported below.

Activity: LTBBPE01/02 BGP peering shutdown

Reference: CHG0085100

Services affected: BGAN/FBB/SBB, SB-S 1.0, SB-S 2.0, IDP, IoT Nano, Classic Aero

Impacted coverage: BGAN AMER, IDP, Classic Aero AORE-AORW

Single or multiple outage(s) and duration(s): Single outages 1 x 3 minutes

Service impact: Customer traffic on LTBBPE01/02 may experience brief interruptions during BGP peering shutdown

Terminal affected: BGAN, SB-S 1.0, SB-S 2.0,CA, IDP

Actions needed by user: If the terminal does not acquire successfully within 30 minutes after activity, please proceed to restart it.

We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.

Regards,

Inmarsat Solutions

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This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it. You may unsubscribe from these alerts via the Inmarsat Solutions Gateway or by contacting GlobalCustomerSupport@inmarsat.com

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