デグレード・サービス – 解決策
BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband
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参照番号 |
10047 |
詳細
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カテゴリー |
アンプラン |
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サービス |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
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海域 |
APAC (4F2) 143.5E; AMER (4F3) 98W; |
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影響 |
回線およびパケット交換 |
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原因 |
調査中 |
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開始時刻(UTC) |
17-10-2025 16:14 |
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終了時刻(UTC) |
2025年10月17日 18:18 |
上記のサービス中断は解消されました。
ご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。
よろしくお願いいたします、
インマルサット・ソリューションズ
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This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it.インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。
DEGRADED SERVICE – Resolution
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband
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Reference Number: |
10047 |
Details:
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Category: |
UNPLANNED |
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Service(s): |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
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Ocean Region: |
APAC (4F2) 143.5E; AMER (4F3) 98W; |
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Impact: |
Circuit and packet switched; |
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Cause: |
Under Investigation |
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Start Time(UTC): |
17-Oct-2025 16:14 |
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End Time(UTC) |
17-Oct-2025 18:18 |
Please be advised that the service interruption of the above services has been resolved.
We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption has caused.
Regards,
Inmarsat Solutions
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