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2025.10.11 インマルサットメンテナンス

インマルサット・計画-メンテナンス 2025年10月11日 00時53分


メンテナンス – New

BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband

参照番号

10040


詳細

カテゴリー

計画中

サービス

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

海域

APAC (4F2) 143.5E; EMA (AF1) 25E; IOE (6F1) 83.8E; AMER (4F3) 98W;

影響

全て;

原因

計画メンテナンス

開始時間(UTC):

15-10-2025 11:00

終了予定時刻(UTC):

15-Oct-2025 14:00


お客様各位,

Viasat + Inmarsat, 継続的な改善努力の一環として、近日中に予定されているメンテナンスについてお知らせいたします。
アクティビティの詳細とスケジュールは以下の通りです。

アクティビティ:Fucino と Hawaii ルーター間の BGP ピアリングの停止
参照:CHG0085299
影響を受けるサービス:BGAN-FBB-SBB(ハワイからフチーノへの BGAN APN トラフィックの制限)、Classic Aero
影響を受けるカバレッジ:全地域
開始時刻:15/10/2025 11:00:00
終了時刻:15/10/2025 14:00:00
単一または複数の障害とその期間:最大 3 分間の単一停電
サービスへの影響:顧客のトラフィックは、BGP のコンバージェンス中に短時間の中断または中断が発生する可能性があります
影響を受ける端末:すべて
ユーザーが必要とする措置特になし

この場をお借りして、サービス停止によるご迷惑をお詫び申し上げます。

よろしくお願いいたします、

インマルサット・ソリューションズ

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This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it.インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。


MAINTENANCE New

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Reference Number:

10040


Details:

Category:

PLANNED

Service(s):

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Ocean Region:

APAC (4F2) 143.5E; EMEA (AF1) 25E; IOE (6F1) 83.8E; AMER (4F3) 98W;

Impact:

All;

Cause:

Planned Maintenance

Start Time(UTC):

15-Oct-2025 11:00

Estimated End Time(UTC):

15-Oct-2025 14:00


Dear Customer,

Viasat + Inmarsat, would like to advise you of the forthcoming planned maintenance as part of our continuous improvement efforts.
The details and timeline of the activity are reported below.

Activity: Shutdown BGP peering between Fucino and Hawaii routers
Reference: CHG0085299
Services affected: BGAN-FBB-SBB (limited BGAN APN traffic from Hawaii to Fucino), Classic Aero
Impacted coverage: All regions
Start time: 15/10/2025 11:00:00
End time: 15/10/2025 14:00:00
Single or multiple outage(s) and duration(s): Single outages up to 3 minutes
Service impact: Customer traffic may experience brief interruptions or disruptions during BGP convergence
Terminal affected: All
Actions needed by user: None

We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.

Regards,

Inmarsat Solutions

_______________________________________________
This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it. You may unsubscribe from these alerts via the Inmarsat Solutions Gateway or by contacting GlobalCustomerSupport@inmarsat.com

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