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2025.10.10 インマルサットメンテナンス

インマルサット・計画-メンテナンス 2025年10月10日 18時19分


メンテナンス – New

BGAN、FleetBroadband、GSPS(IsatPhone)、SwiftBroadband

参照番号

10038


詳細

カテゴリー

計画中

サービス

BGAN, FleetBroadband, GSPS (IsatPhone), SwiftBroadband

海域

欧州(AF1)25E、欧州(6F1)83.8E;

影響

1分未満のサービス中断

原因

計画メンテナンス

開始時間(UTC):

16-Oct-2025 21:00

終了予定時刻(UTC):

16-Oct-2025 23:00


Viasat + Inmarsatでは、継続的な改善努力の一環として、近日中に予定されているメンテナンスについてお知らせいたします。
アクティビティの詳細とスケジュールは以下の通りです。

アクティビティ:Fucino Neutron-Gateway スイッチ
参照:CHG0085280
影響を受けるサービス:BGAN、FB、SB、SB-S1.0、GSPS、Classic Aero (Circuit Switch Voice)
影響を受けるカバレッジ:EMEA および IOE
開始時刻:16/10/2025 21:00
終了時刻:16/10/2025 23:00
単一または複数の障害および継続時間:シングル、1 秒
サービスへの影響:?ニュートロン・ゲートウェイ・スイッチの間、CS 音声トラフィックに最大 1 秒の影響
影響を受ける端末:BGAN、GSPS、Classic Aero
ユーザーが必要とする措置:?必要に応じて通話を再接続してください。

この度のサービス中断によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。

ありがとうございました、

インマルサット・ソリューションズ


このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。


MAINTENANCE New

BGAN, FleetBroadband, GSPS (IsatPhone), SwiftBroadband

Reference Number:

10038


Details:

Category:

PLANNED

Service(s):

BGAN, FleetBroadband, GSPS (IsatPhone), SwiftBroadband

Ocean Region:

EMEA (AF1) 25E; IOE (6F1) 83.8E;

Impact:

Service interruption below 1 minute;

Cause:

Planned Maintenance

Start Time(UTC):

16-Oct-2025 21:00

Estimated End Time(UTC):

16-Oct-2025 23:00


Viasat + Inmarsat, would like to advise you of the forthcoming planned maintenance as part of our continuous improvement efforts.
The details and timeline of the activity are reported below.

Activity: Fucino Neutron-Gateway switch
Reference: CHG0085280
Services affected: BGAN,FB,SB, SB-S1.0, GSPS, Classic Aero (Circuit Switch Voice)
Impacted coverage: EMEA and IOE
Start time: 16/10/2025 21:00
End time: 16/10/2025 23:00
Single or multiple outage(s) & duration(s): Single, 1 second
Service Impact:?CS voice traffic impact of up to 1 second during the neutron-gateway switch
Terminal affected: BGAN, GSPS & Classic Aero
Actions needed by user:?Reconnect the call if necessary.

We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.

Regards,

Inmarsat Solutions

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This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it. You may unsubscribe from these alerts via the Inmarsat Solutions Gateway or by contacting GlobalCustomerSupport@inmarsat.com

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