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2025.10.04 インマルサットメンテナンス

インマルサット・計画外-サービス低下-新規 2025年10月04日 02時23分


デグレード・サービス – 解決策

BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband

参照番号

10035


詳細

カテゴリー

アンプラン

サービス

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

海域

EMA (AF1) 25E;

影響

すべて

原因

調査中

開始時刻(UTC):

03-10-2025 16:27

終了時刻(UTC)

2025年10月03日 16:39


上記時間帯において、上記サービスが停止した可能性があります。この中断は解消されておりますので、ご安心ください。

この度のサービス中断によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。

よろしくお願いいたします、

インマルサット・ソリューションズ


このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。


DEGRADED SERVICE – Resolution

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Reference Number:

10035


Details:

Category:

UNPLANNED

Service(s):

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Ocean Region:

EMEA (AF1) 25E;

Impact:

All;

Cause:

Under Investigation

Start Time(UTC):

03-Oct-2025 16:27

End Time(UTC)

03-Oct-2025 16:39


Users may have experienced a service interruption of the above services within the mentioned time frame. Please be advised that this interruption has been resolved.

We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption has caused.

Regards,

Inmarsat Solutions

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