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2025.09.29 インマルサットメンテナンス

インマルサット・計画外-サービス低下-新規 2025年09月29日 21時54分


デグレード・サービス – 解決策

BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband

参照番号

10033


詳細

カテゴリー

アンプラン

サービス

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

海域

すべて

影響

すべて

原因

調査中

開始時間(UTC):

9月29日-2025 10:56

終了時刻(UTC)

2025年9月29日 11:46


上記時間帯において、上記サービスが停止した可能性があります。この中断は解消されておりますので、ご安心ください。

この度のサービス中断によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。

よろしくお願いいたします、

インマルサット・ソリューションズ


このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。


DEGRADED SERVICE – Resolution

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Reference Number:

10033


Details:

Category:

UNPLANNED

Service(s):

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Ocean Region:

ALL;

Impact:

All;

Cause:

Under Investigation

Start Time(UTC):

29-Sep-2025 10:56

End Time(UTC)

29-Sep-2025 11:46


Users may have experienced a service interruption of the above services within the mentioned time frame. Please be advised that this interruption has been resolved.

We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption has caused.

Regards,

Inmarsat Solutions

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This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it. You may unsubscribe from these alerts via the Inmarsat Solutions Gateway or by contacting GlobalCustomerSupport@inmarsat.com

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