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2025.09.18 インマルサットメンテナンス

インマルサット・計画-メンテナンス 2025年09月18日 22時39分


メンテナンス – New

BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband

参照番号

10025


詳細

カテゴリー

計画中

サービス

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

海域

アメリカ (4F3) 98W;

影響

1分未満のサービス中断

原因

計画メンテナンス

開始時間(UTC):

02-Oct-2025 08:00

終了予定時刻(UTC):

02-Oct-2025 11:00


お客様各位

Viasat + Inmarsat では、継続的な改善活動の一環として、近日中に計画的なメンテナンスを実施いたします。

アクティビティ:サイト切り替え AMER
リファレンスCHG0084850
影響を受けるサービスBGAN、BGAN M2M、FB、SB、SB-S 1.0、SB-S 2.0
影響を受けるカバレッジ:AMER
開始時刻:02/10/2025 08:00, UTC
終了時刻:02/10/2025 11:00, UTC
単一または複数の障害と継続時間:単一、最大1分。
サービスへの影響::拡張サイトスイッチ(ESS)は、各ユーザー端末のサービス停止時間を1分未満に抑えます。端末ごとの予想停止時間は1分ですが、端末の数が限られている場合、ネットワークの再接続に長時間を要する可能性があります。
状況によっては、このリージョンに再接続できない端末は、利用可能であれば他のリージョンに切り替えることができます。
影響を受ける端末:すべての端末
ユーザーが必要とするアクション:15 分経過しても再接続されない場合は、端末を再起動してください。

この度のサービス中断によりご迷惑をおかけしたことをお詫び申し上げます。

よろしくお願いいたします、

インマルサット・ソリューションズ

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This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it.インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。


MAINTENANCE New

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Reference Number:

10025


Details:

Category:

PLANNED

Service(s):

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Ocean Region:

AMER (4F3) 98W;

Impact:

Service interruption below 1 minute;

Cause:

Planned Maintenance

Start Time(UTC):

02-Oct-2025 08:00

Estimated End Time(UTC):

02-Oct-2025 11:00


Dear Customer,

Viasat + Inmarsat, would like to advise you of the forthcoming planned maintenance as part of our continuous improvement efforts.
The details and timeline of the activity are reported below.

Activity: Site switchover AMER
Reference: CHG0084850
Services affected: BGAN, BGAN M2M, FB, SB, SB-S 1.0, SB-S 2.0
Impacted coverage: AMER
Start time: 02/10/2025 08:00, UTC
End time: 02/10/2025 11:00, UTC
Single or multiple outage(s) and duration(s): Single, up to 1 minute.
Service impact: : The Enhanced Site Switch (ESS) will keep the service interruption for each user terminal below 1 minute. Although the expected interruption per terminal is single, a limited number of terminals could require a longer period of time to re-acquire the network.
In some circumstances terminals that fail to rejoin this region may switch to another if available.
Terminal affected: All terminals
Actions needed by user: Restart the terminal if it doesn’t acquire after 15 minutes

We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption may cause.

Regards,

Inmarsat Solutions

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This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it. You may unsubscribe from these alerts via the Inmarsat Solutions Gateway or by contacting GlobalCustomerSupport@inmarsat.com

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