デグレード・サービス – 解決策
BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband
参照番号 |
9997 |
詳細
カテゴリー |
アンプラン |
サービス |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
海域 |
EMA (AF1) 25E; |
影響 |
すべて |
原因 |
情報 |
開始時刻(UTC): |
31-Jul-2025 01:41 |
終了時刻(UTC) |
7月31日 02:33 |
7月31日から2025年7月31日(UTC)にかけて発生しておりました上記サービスの中断は解消されました。
サービス停止によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。
よろしくお願いいたします、
インマルサット・ソリューションズ
____________________________________
このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。
DEGRADED SERVICE – Resolution
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband
Reference Number: |
9997 |
Details:
Category: |
UNPLANNED |
Service(s): |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
Ocean Region: |
EMEA (AF1) 25E; |
Impact: |
All; |
Cause: |
Informational |
Start Time(UTC): |
31-Jul-2025 01:41 |
End Time(UTC) |
31-Jul-2025 02:33 |
Please be advised that the service interruption of the above services has been resolved.
We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption has caused.
Regards,
Inmarsat Solutions
_______________________________________________
This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it. You may unsubscribe from these alerts via the Inmarsat Solutions Gateway or by contacting GlobalCustomerSupport@inmarsat.com