デグレード・サービス – 解決策
BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband
参照番号 |
9995 |
詳細
カテゴリー |
アンプラン |
サービス |
サービス: BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
海域 |
アメリカ (4F3) 98W; |
影響 |
全て |
原因 |
調査中 |
開始時刻(UTC): |
28-Jul-2025 16:16 |
終了時刻(UTC) |
7月28日 17:41 |
上記のサービス中断は解消されました。
サービス停止によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。
よろしくお願いいたします、
インマルサット・ソリューションズ
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DEGRADED SERVICE – Resolution
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband
Reference Number: |
9995 |
Details:
Category: |
UNPLANNED |
Service(s): |
BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband |
Ocean Region: |
AMER (4F3) 98W; |
Impact: |
All; |
Cause: |
Under Investigation |
Start Time(UTC): |
28-Jul-2025 16:16 |
End Time(UTC) |
28-Jul-2025 17:41 |
Please be advised that the service interruption of the above services has been resolved.
We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption has caused.
Regards,
Inmarsat Solutions
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