logo
CONTACT
お知らせ NEWS
2025.07.29 インマルサットメンテナンス

インマルサット・計画外-サービス低下-新規 2025年07月29日 02時44分


デグレード・サービス – 解決策

BGAN、FleetBroadband、SwiftBroadband

参照番号

9995


詳細

カテゴリー

アンプラン

サービス

サービス: BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

海域

アメリカ (4F3) 98W;

影響

全て

原因

調査中

開始時刻(UTC):

28-Jul-2025 16:16

終了時刻(UTC)

7月28日 17:41


上記のサービス中断は解消されました。

サービス停止によりご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。

よろしくお願いいたします、

インマルサット・ソリューションズ

____________________________________
このアラートメールは自動的に送信されたものです。インマルサット・ソリューションズ・ゲートウェイまたは GlobalCustomerSupport@inmarsat.comまでご連絡ください。


DEGRADED SERVICE – Resolution

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Reference Number:

9995


Details:

Category:

UNPLANNED

Service(s):

BGAN, FleetBroadband, SwiftBroadband

Ocean Region:

AMER (4F3) 98W;

Impact:

All;

Cause:

Under Investigation

Start Time(UTC):

28-Jul-2025 16:16

End Time(UTC)

28-Jul-2025 17:41


Please be advised that the service interruption of the above services has been resolved.

We would like to take this opportunity to apologise for any inconvenience this service interruption has caused.

Regards,

Inmarsat Solutions

_______________________________________________
This e-mail alert was generated automatically; you cannot reply to it. You may unsubscribe from these alerts via the Inmarsat Solutions Gateway or by contacting GlobalCustomerSupport@inmarsat.com

Back
お見積りはこちら